E ticaret siteleri toplu sms kullanımı

E ticaret siteleri toplu sms kullanımı yaparken dikkat etmeniz gereken bir çok detay nokta bulunmaktadır. Aksi takdirde kullanıcılarınızın markanızdan soğumasını ve sizden uzaklaşmasını sağlayabilirsiniz. Farklı günlerde yada rastgele zamanlarda tanıtım yaparken kullanıcılarınızın her birinin farklı ortamlarda ve farklı ruh hallerinde mesajınızı aldığı gerçeğini unutmayınız. Benzer sebeplerle tanıtımlarınızda daima müşteri memnuniyetine odaklanabilirsiniz. İşlerinizle birlikte toplu sms satışı yaparken en önemli nokta  müşteri veri tabanını hazırlamaktır. Veri tabanı ayarlamanızı yaparken müşteri alışveriş sıklıklarına göre veya harcama zamanlarına göre oluşturduğunuz sütünlar farklı sms metinleri ile birleştiğinde dönüş alabileceğiniz kampanyalar oluşturmanıza yardımcı olur.

E ticaret siteleri toplu sms kullanımı diğer firmaların çalışmalarından   biraz daha farklı kurgulanmaktadır. Başarılı dijital pazarlama çalışmaları yapan firmalar çalışmalarında toplu sms kullanırken yapacakları tanıtımları detaylı şekilde incelemektedir. Toplu mesaj firmaları müşterilerine çoğu zaman sms gönderimleri hakkında öneriler sunmuyor veya dönüş istatistiklerini vermiyor. Firmanıza ait web sitenizde URL kısaltmaları ile verdiğiniz linkleri analytics içinde ölçümlemeniz mesajınızın başarı grafiklerini ölçmenize neden olacaktır. Yapacağınız çalışmalarda başarı grafikleri o kampanyaları daha iyi hale getirmenize yada yeni kampanyalar oluşturmanıza yardımcı olacaktır. Toplu sms kampanyalarını düzenlerken her yeni çalışmanızın gelecek dönem çalışmalarında istatistiksel verileri kontrol etmeniz büyük bir avantaj sağlayacaktır. Detaylı alışveriş ve istatistik kontrolü yaptığınızda firmanızla ilgili çalışmaları dönüş olarak daha başarılı konuma getirdiğinizi göreceksiniz.

Bu başarı diğer çalışmalarda sizleri yeni bir e-ticaret deneyimine kavuşturacaktır. Eğer e posta kampanyaları düzenleyen bir firma iseniz dönüşlerin her zaman aynı ölçüde başarılı olmadığını biliyorsunuz. Belirli nitelikteki çalışmalar için postaların mesaj içerikleri, gönderim tarihleri gibi bir çok değişkenin önemli olduğu da bilinir. Toplu mesaj kampanyaları düzenlerken de aynı etkileri hesaplayarak göndereceğiniz mesajlar kullanıcıların ilgisini çekecek ve web sitenize daha önceden alışveriş yapmış kullanıcılarınızın girmesini sağlayacaktır.

e ticaret siteleri toplu sms kullanımı
e ticaret siteleri toplu sms kullanımı

E ticaret siteleri için toplu sms kullanımı

 

  • Firmanızın sms kullanımlarında göndereceğiniz mesajları ayrı ayrı mesajlar ile kategorilendirin
  • İsime yönelik veya son alışverişe yönelik metinleri mesaj içeriğinde kullanın
  • Kullanıcının bir aksiyonu(link tıklaması, sepete ekleme vb.) olmadan aynı mesajı tekrarlamayın
  • İçeriği diğer firmalara benzeyen mesajlar kullanmayın
  • İknaya yönelik pazarlama cümlelerini kullanmak yerine sunduğunuz kampanya veya ürün ile ikna etmeye çalışın
  • Mesaj sıklıklarınızla içeriğinizi destekleyin
elektronik ticaret siteleri toplu sms kullanımı
elektronik ticaret siteleri toplu sms kullanımı

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir