Sms Reklamları Yapılırken Dikkat Edilmesi Gerekenler

Sms reklamları yaparken dikkat edilmesi gereken bir çok kural bulunuyor. Belirli hususlara dikkat ettiğinizde hem müşteri kitlenizin memnuniyetini arttırıyor hem de müşterilerinize detaylı bir satın alma opsiyonu sunuyor olacaksınız. Ayrıca mesaj attığınız kişilerin tavsiye ettiği kişilere ulaşmanız da ekstra kazancınız olacak.

Sms reklamları yapılırken dikkat edilmesi gerekenler diyerek bütün süreci inceler ve tavsiyelerde bulunacak olursak :

  1. Başlığınız en önemli faktördür
  2. Mesaj içeriğinizde merak duygusuna yönelik çalışın
  3. Direkt bilgi alınacak bir web sitesi yazın
  4. İptal kodu ekleyin
  5. Mesajın içeriğini yönlendirdiğiniz web sitesine de yazın
  6. Birbiri ile bağlantılı kampanyalar oluşturun
  1. Başlığınız en önemli faktördür: Başlık içerisinde yer alan içerik ve genişletilmiş yansımaları mesajın okunması ve yanıtlanması sürecinin başlangıcı ve en önemli kıstası olarak listenin ilk sırasında yer alıyor.
  2. Mesaj içeriğinizde merak duygusuna yönelik çalışın: Mesaj içeriğinde X ürününün fiyatını verdiğinizde daha ucuz yada alternatif ürünler için siteye yönlendirin, şeklinde mesaj içerikleri barındırın çünkü tanıtımını yaptığınız içerik kullanıcının ilgisini çekmemiş olabilir.
  3. Direkt bilgi alınacak bir web sitesi yazın: Smsleri alan kişiler direkt web sitesi görmediklerinde akıllarına gelen sorular için arama yapmak yerine mesajını silmektedirler. Bu sebeple kullanıcıda merak uyandırmak istiyorsanız mesajınızı bir web sitesi ile birleştirin.
  4. İptal kodu ekleyin: Eğer kısa sürede çok mesaj gönderiyorsanız kesinlikle bir iptal kodu ekleyin. Belki bir ileti kaybı yaşarsınız fakat mesajı alan müşterinize duyarlı olmuş ve onu kaybetmemiş olursunuz. Hatta bu kullanıcınız için bir liste oluşturun ve tekrar listenize girmek istediğinde kaç sms almak istediğine dair bilgiler tutun.
  5. Mesajın içeriğini yönlendirdiğiniz web sitesine de yazın: Mesaj içeriği ile ilgili detaylı bir yazıyı yada sms devamını web sitesi içerisine de eklerseniz. Kullanıcıda aşamalı satış hissi canlandırmış olursunuz.
  6. Birbiri ile bağlantılı kampanyalar oluşturun: Bir toplu sms kampanyası oluşturduğunuzda farklı mesajlarınızda bir önceki mesajınıza atıflarda bulunabilirsiniz. “Geçen hafta okumadınız, kaçırdınız ve bu hafta kazanmak istiyorsanız…” gibi harekete geçirici mesajlar ve kampanyalar mesaj attığınız kişiyi alışverişe yönlendirecektir.

 

Dijital pazarlama çalışmalarının temelini oluşturan toplu sms kampanyaları gelecek yıllarda da popülerliğini korumaya devam edecek fakat bir dijital pazarlama kampanyasının merkezinde pürüzsüz hizmet veya kaliteli ürün olduğunu asla unutmayın. Bir satış sizi dünyanın en iyi satıcısı yapmazken, bir kötü yorum işinizi sonlandırmanız demek olabilir.  Bu sebeple toplu sms şirketleri olarak satışa odaklı değil müşteri memnuniyetine odaklı çalışmayı kendinize görev edinin. Sms kampanyalarında en çok kullanılan başlıkları kullanmayın bu tarz başlıklar kampanyanızın gölgede kalması anlamına gelmektedir.

 

“Sms Reklamları Yapılırken Dikkat Edilmesi Gerekenler” için 2 cevap

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir