Toplu Sms Hizmetleri

Toplu sms hizmetleri veren firmalar 2000’li yılların başlarında faaliyetlerine başlamıştır. Bu yıllarda toplu sms hizmetleri bir kitle reklamcılık örneği olarak tanıtılmakta idi. Elde edilen numaralara gönderilen yüz binlerce mesaj kullanıcıların ilgisini çekiyor ve ilk defa bire bir tanıtımla tanışan kullanıcılar reklamı geçen firma yada kurumla ilgili sunulan içeriğe ilgi gösteriyordu. Bahsettiğimiz dönemde toplu sms hizmetlerini kullamayı akıl eden firmalar beklenmedik iş hacimlerine kısa sürede ulaştılar.

2005 yılına gelindiğinde ise Türkiye’nin en önde gelen; bankaları, şirketleri ve devletin çeşitli kurumları mesaj sistemlerini telefon bilgilerine sahip oldukları kullanıcıları bilgilendirmek doğrultusunda kullandı. Benzer tarzdaki kullanımlar cep telefonu sahiplerini her zaman iyi bir bilgilendirme kanalı hissine yönlendirdi.

Sms kullanımının yaygınlaşması operatörlerin ise rekabeti bedava mesajlar sunarak kullanıcılarını cezbetmeye çalışması… Sonucunda ise ülkemizdeki cep telefonu sahipleri daha çok mesaj hizmeti kullanmaya başladılar. Bu alışkanlık bir kaç yıl boyunca artarak devam ettiğinde ise artık mesajlaşma aramaktan daha çok kullanılan bir telefon işlevi olacaktı.

Mesaj bildirimlerine bu denli önem verilince artık firmaların gönderdiği mesajlar kullanıcılarda farklı bir algıya yol açmaktaydı. Yakınlarından mesaj aldığını sanan kullanıcılar “5 kavanoz bal sadece …” minvalindeki mesajlar ile olur olmadık zamanlarda rahatsız edilmekten şikayete başladılar. Haklı şikayetlerine rağmen alınan onlarca mesaj ve bunlar yetmezmiş gibi telefonlara gelen gereksiz firma tanıtımları ile adeta bir spam saldırısının çaprazında telefon kullanımı başladı.

Toplu mesajların tanıtım yapılacak kurumlar tarafından bilinçsizce kullanımı, mesajlara olan güveni azalttı ve kontrol sürecinin hukuki boyutlarında yaptırımlar getirilmesine neden oldu. Bu süreçten sonra artık toplu mesaj kullanımı ve toplu sms hizmetleri yeni bir döneme girdi.

Günümüzde toplu sms hizmetleri kullanımı oldukça iyi bir seviyede ilerliyor. Firmalar yada kurumlar gerçekten kullanıcıların bilgileri dahilinde ve gerekli hallerde mesaj reklamlar yapıyor. Elektronik ticaret sitelerinin de bilinçli kullanımları bu tarz yönlendirmelerin önemini vurguluyor.

Başarılı elektronik ticaret sistemleri kullanıcılarına belirli sürelerde geçerli indirimler sunuyor. Ayrıca kullanıcıların son yaptıkları alışverişlere göre önerili ürünler sunarak onları alışverişte isteyebilecekleri ürünlerle tanıştırıyor.

Neden toplu sms hizmetleri kullanmalısınız?

  1. Girişimcilikte başarının ilk adımı en güncel olanı kusursuz sunabilmektir. Sms sistemleri halen en hızlı iletişim aracıdır.
  2. Kullanıcılar sadece müsait olduklarında mesaj okumayı tercih eder. Mesajınızın detayı onların en rahat zamanlarında okunacaktır.
  3. Güvenlik sistemleri için en iyi tercih günümüzdeki mesaj sistemlerini kullanmaktır.
  4. Kişisel verilerle ilgili bir kayıt tutuyorsanız, mesaj kullanımı 2FA login markanıza katkı sağlar.
  5. Özelleştirilmiş mesajlar her müşteriye verdiğiniz önemi göstermenin en kısa yoludur.