Toplu Sms Reklamları

Toplu sms reklamları son zamanlarda yeni kanunlar neticesinde firmaların güvenle kullandığı bir reklam yöntemidir. Müşteri ağınıza yapacağınız; duyuru, bildirim, satış, bilgilendirme gibi bir çok etkiyi test edebilirsiniz. Toplu Sms Reklamları yaparken dikkat etmeniz gereken özellikler nelerdir diğer yazılarımızdan inceleyebilirsiniz. Toplu sms reklamcılığı günümüzde farklı iletişim araçlarını kullanan ve hali hazırda müşteri portföyü olan firmalar için önemli bir potansiyel sağlamaktadır.

Toplu sms reklamları ile müşterilerinize kendinizi hatırlatabilir ve marka algınızı kullanıcılarınızın kullanımına sunarsınız. Masgsm olarak toplu sms reklamı yapan firmalar için bir çok yeni yazılım eklentimiz bulunuyor. İş gücünüze ve satış ekibinize katkı sağlayacak özelllik sizlerin daha çok mesaj atmasına yönelik değil, daha çok verim almasına yönelik oluşturulmuş kampanyaları destekler. Firmalarla iletişim kurduğunuz zamanlarda sizin ve içeriğini yönettiğiniz kurumun internet güvenliğinden, satış politikalarına kadar bir çok strateji sms reklamları ile uygulanabilir.

Firmalar veya kurumlar tanıtımlarını veya hatırlatmalarını yaparken genellikle e posta iletişim methodlarından birini kullanıyor. Sms reklamları ise kullanıcılara özel hitap ve anında görüntülenme özelliği ile halen adından söz ettiriyor. Toplu sms reklamı yaparken müşteri ağınızın telefonuna atacağınız metinler için önceden izin almanız gerekiyor. Bu sayede yapacağınız reklamlar iyi bir portföy oluşturuyor.

Toplu sms reklamları nasıl yönetilir?
  1. Toplu sms göndermek için numaralarınızdan izin alın
  2. Son iletişime geçtiğiniz kişileri ayrı bir dosyada ayrı bir kampanya ile yönetin
  3. Yeni numaralar kazanmak için kampanyalar düzenleyin
  4. İndirim kodları verin
  5. Kısa süre geçerli kampanyalarla mesajlardan sitenize trafik sağlayın
  6. Reklamlarınızı farklı metinler ve başlıklarla göndermeye özen gösterin
  7. Kampanyalarınızdan çıkmak isteyen kullanıcılarla iletişime geçin
  8. Reklamlarınızı ileteceğiniz bir kaç yöntem daha bulun
  9. Web sayfanız varsa kullanıcıların telefon numaralarını isteyin
  10. Çok eskiden alışveril yapmış veya iletişime geçtiğiniz kişilere sms atmayın
  11. Sms alımı yaparken uzun vadeli çözümlere odaklanın
  12. Reklam raporlarınızı mutlaka izleyin
  13. Bir google analytics kullanıcısı iseniz mesajlardan gelen trafiği segmentlerde izleyin
  14. Alt şirketleriniz varsa aynı başlıkları kullanmayın
  15. Birbirini tekrar eden mesajlar yerine kişiye hitaplı başlıklar gönderin
  16. Her kullanıcı için farklı indirim seçenekleri kurgulayın
  17. Yazılım ekibiniz yoksa acilen site güvenliğinizi sms güvenliği ile giriş yapılacak hale getirin